lördag 22 oktober 2011

Bevisat......IGEN!

Undrar hur många år det ska ta innan jag fattar?

Alltså jag vet att jag inte är gjord för det, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Ändå gör jag det om igen, om igen och om igen.

ARBETAR!
Ja, jag tål inte kroppsarbete. Min kropp hänger gärna med på några träningspass, eller en långvandring eller en cykeltur. MEN den vill inte klättra på stegar, ligga på knä, kröka rygg eller bära saker. För att tala klarspråk DEN VILL INTE ARBETA.

Men trots det har jag ägnat hela lördagen åt arbete och även morgondagen ska fördrivas på samma sätt. I morgon kommer bildbevis på det oxå :-) 

Ja just det, det höll jag ju på att glömma. Dagens talesätt kommer här.

"Gör inte idag det någon annan kan göra imorgon"

1 kommentar:

Nenny sa...

Minnet e bra men kort?!