söndag 23 oktober 2011

Mer arbete!

Det är konstigt, som jag sagt så gillar jag inte att arbeta, men när jag väl arbetar så ser jag till att skaffa mig mer och mer arbete.
Just nu håller jag på att renovera en liten lägenhet. Det började med att jag skulle fixa till vardagsrummet. Helt plötsligt blev hallen utsatt för min tillfälliga arbetslust, och när jag ändå var igång var det lika bra att ge sig på köket med. Det är inte jättesmart av mig att göra så, men det är typiskt jag.

Men det kommer att bli jättebra när det är klart........strax innan jul skulle jag tro :-)


BILDBEVIS!

Bära, bära gammal matta.


Riva, riva trist tapet.


Hugga, hugga ful klinkers.


" Om man har något att göra, behöver man inte vara sysslolös"

1 kommentar:

Nenny sa...

Varför renoverar hon en liten lägenhet, undrar jag?