måndag 10 oktober 2011

Som det kan bli!

Oj oj oj, vilka reaktioner jag fått på mitt förra inlägg :-)  Jag vill bara säga att jag var faktiskt inte ute med håven, det är inte alls synd om mig för att jag har hål i jeansen och trasig dragkedja. Jag skulle kunna åka och handla men det blir liksom inte av.
Den verbala håven har jag inga betänkligheter att fiska med på passen, men den fysiska håven brukar jag inte gå runt med :-)

Men jag är otroligt tacksam för all er vänlighet och har inga som helst problem att ta över det som ni inte använder om det passar. Då slipper jag ju affärerna haha.

En annan detalj som jag upptäckte när jag cyklade hem ikväll, är att:

"Om du har luft i däcken, behöver du inte cykla på fäljen"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeans?! Du har väl träningsbyxor?! Va?! Nä nu begriper jag ingenting... Och vadå gillar inte shopping, nu är jag helt lost... Åhh så förvirrande detta var =/ Och jacka är för veklingar, eller hur?! (att jag sen gått och blivit vekling efter unge nr 2 pratar vi inte högt om... Men med unge nr 1 tog jag pliktskyldigt på mig jackan på vintern mest för att folk titta så konstigt på en annars...) Therese, sluta prata okej hej!!

Eva sa...

NTF manar: Färdas aldrig längre sträckor på låst cykel!