fredag 24 augusti 2012

170 timmar!

Nu är det sju dagar och 2 timmar tills jag stänger och låser sista gången på Corpus. Det känns verkligen skumt att jag sen inte ska gå dit fler mornar vid femtiden eller gå hem klockan tio på kvällen. Hmm undrar vart jag ska lämna nycklarna när jag går hem på fredag kväll? Jaja, det får jag väl reda på!

Just nu tar jag en liten te paus i allt sorterande, kastande, städande, uppröjande. Mellan allt det ska jag hinna med att driva verksamheten, köra pass, vara social med mina medlemmar, ringa alla möjliga och omöjliga bolag och säga upp olika avtal, beställa slutavläsningar och boka nedmonteringar av div ratiraljer o.s.v.  Phuuu.

Just nu känns det som att den 10 september ska jag ligga på soffan i Falkirk hela dagen och kolla på film och äta vattenmelon med vispad grädde :-)
Men jag får inte glömma att ringa till min bästaste syster som fyller år den dagen.




Inga kommentarer: