fredag 31 augusti 2012

De va de de!

Jaha, då har jag avslutat en fantastiskt utvecklande och stimulerande period i mitt liv.
Jag har gått rundan och klappat mina maskiner och sagt adjö, kollat i alla skrymsle och vrår så att jag inte glömt något. Städat och tömt papperskorgar. Tömt kyl och frys, kollat en gång till så att jag kommit ihåg allt som bör kommas ihåg.

Och gissa vad!

Jag glömde tömma mitt badrumskåp på toan.

Inte för att det på något sätt är en katastrof men det är så typiskt mig. Jag tänkte på det ungefär fyrtioåtta gånger idag, men varje gång jag kom på det höll jag på med nåt annat och då tror jag på fullt allvar att jag kommer att komma ihåg det sen. Ja säkert.

Något som jag är helt säker på att jag inte kommer att glömma är all uppvaktning, alla vänliga ord och lyckönskningar och alla härliga kramar jag har fått idag. Tack alla ni goa och fina.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vi saknar dig redan:) lycka till så ses vi kram Lotta