lördag 1 september 2012

Mina grabbar!

Ikväll har mina grabbar bjudit mig på middag. Grillat kött, grillad majskolv, potatissallad, grönsallad och vitlöksbröd. Mmm det var jättegott, och som efterätt en fruktsallad med vispgrädde.
Det slog mig nu att det var nog första gången jag ätit grillat i år (tror jag).  Ja nu är det som vanligt så att jag riskerar att få ta tillbaka mitt påstående om första grillningen i år. Så det är lika bra att jag ber om ursäkt redan nu för att jag glömt att jag har ätit grillat med just dig/er.

Sasa, Jan Olof, Sebastian och jag.


Sen när det var tid att ta sig hem visade det sig att det var fullmåne ute.


Aaaoooouuuu!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken glädje att få vara en av dina grabbar! En trevlig kväll att minnas och som förhoppningsvis följs av fler, här eller där ;)