lördag 8 september 2012

Vilken tabbe!

Som vanligt vaknade jag ganska tidigt, gick upp kl. halv sju och satt i lugn och ro och åt frukost med mor. Då slår det mig att jag har ett brev till skattemyndigheten som måste postas. Jamen det är ju lätt fixat, jag traskar ner till byn för att köpa ett frimärke och lägga brevet på lådan. När jag kommer fram till affären är den stängd, konstigt tänker jag, dom borde väl ha öppet vid den här tiden. Jag kollar klockan och inser att klockan bara är kvart över åtta och dom öppnar inte förrän nio.
Typisk mig, jag har ju vatt vaken "jättelänge" och då borde resten av världen va det oxå.
Hmmm, tänkte inte på det. Ja ja, jag fick ju en morgonpromenad i alla fall :-)

Ingen som följer min blogg kan väl ha missat att i morgon FLYTTAR jag till SKOTTLAND.

Det ska bli så spännande, kul, häftigt, läskigt, coolt, roligt, overkligt...........ja ni fattar.

Jag längtar, så jag tänkte att om jag går och lägger mig nu så är det snart i morgon.



Det kan bli lite dåligt med uppdateringar de närmsta dagarna för vi får inte internet förrän på torsdag. Jag har ju ingen sån däringa telefon med internet, jag har en sån man kan ringa med.
Men håll utkik i alla fall, jag kanske kommer till en dator nånstans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig massor!!! <3 jag tar gärna en promenad med dig när du kommer till Sverige igen :-) många kramar och lyckönskningar //Mia

Anonym sa...

Åter igen, Lycka te!! /Tess

allram/ Jenni sa...

Lycka till Marie!! Kram Jenni