måndag 24 september 2012

Två väskor till!

Då beger jag mig mot Sverige några dagar. Har lite till att fixa i det landet innan jag riktigt kan slå mig ner i Skottland. Massa pappersarbete kvar att greja med för Corpus räkning. Samtal att ringa och fler överlåtelser/avtal som ska skrivas på. Om jag nån gång ska bli en kändis så är det nu. För att skriva min namnteckning så snabbt och så oläsligt som möjligt, det har jag blivit superbra på :-) eller så skulle jag kanske passa på att bli läkare. Ett besök hos min fotplågare M ska oxå hinnas med och så har jag några jag måste hinna med att träffa. Jag ska göra mitt bästa för att hinna med så många som möjligt.

På fredag när jag åker tillbaka hem har jag två resväskor med mig tillbaka och då har jag packat ner mitt gamla liv i sammanlagt fyra resväskor. Tänk på det när ni åker på semester en vecka och knappt får plats att packa i en resväska :-) alla bikinisar som man bara måste ha med.
See you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla femtioelva bikinisar.. ;) /Therese