söndag 23 september 2012

Vilket bröllop!!!!!!!

Ja det blev alldeles underbart. Uppehålll, solsken, i stort vindstilla och ca 12 grader varmt. Precis som det ska va på bröllop så tror jag inte att det var många torra ögon.
En underbar cermoni, allvar men ändå lättsam, alla tagna av stunden, men ändå plats för skratt och applåder.
God mat och fantastiska tal. Härlig musik och dans och hög stämmning med en massa glada människor. Alla bjöd verkligen till, både skottar och svenskar, för att dagen och kvällen skulle bli en dag att minnas för alla som var med. Men inget av det hade vi fått uppleva om inte det strålande brudparet bjudit in oss att nävara på deras stora dag. Här kommer några bilder av dagen och kvällen.

Så otroligt fina.
Ängel S klänning var helt fantastisk och kommer inte alls till sin rätt på bilderna.


Mina vackra änglar.
Tänk att ha en sån förmån att få va mamma till dessa.


Så fick lilla jag oxå va med på bild.
Kan ni tänka er att jag hade lång klänning, strumpbyxor, "riktiga" skor, handväska, mascara
och blomma i håret. Va riktigt nöjd själv faktiskt :-)


Den här vyn hade vi från fönsterna i matsalen, man tappar inte aptiten i alla fall.


Tårta och brudbukett.


Tårtdekorationen var så cool. Karikatyr av brudparet, inget standard här inte :-)


Att skära tårtan gick bra och roligt va det :-)


Fullt på dansgolvet mesta av tiden och definitivt när det spelades speciella låtar som man dansa en form av gruppdans till. Så kul.


Några dansglada skottar S, G och D tillsammans med ängel F och H.

Att göra en sammanfattning på lördagen går inte.
Det är bara så jäkla härligt att ha fått vara med och uppleva detta, det kommer att bevaras i mitt hjärtat så länge jag finns.

Thanks Mr and Mrs Mackintosh for giving me this memory.



Inga kommentarer: