tisdag 4 september 2012

Packa, kasta och umgås!

I går kväll var jag hos Christina, med en supergod fisksoppa och ett välartikulerat, trevligt småsnack blev den kvällen oxå toppen.

I dag har jag packat upp kartonger och kastat det mesta av innehållet för att sedan fylla dom med något annat. Kört några kartonger till ängel H och några till mor och far. Just nu har jag ett stort problem med mina gamla vinylskivor. Vad tusan gör man med dom? Vill ju inte kasta dom för det finns ju faktiskt människor som samlar på sådana. Men hur hittar man dom människorna då?

I kväll har jag varit på Rackis och käkat med några från Corpus familjen. Kycklingspett med sallad och tzatsiki. Det var som vanligt gott. Undrar vad vågen kommer att stå på när veckan är slut :-)

Haha, ja det blev ju ingen bra bild.
Men tusen tack ni underbara glädjespridare.
Therese, Christina, Knut, Sofie, Henrik, Anna, Pierre, Ingela, Tommy och Katja.
Ser fram emot era besök.

Det är lite jobbigt att säga hejdå till er alla, men det är väl så det ska va antar jag.
 

1 kommentar:

Nenny sa...

Roadhouze records (www.roadhouze.se) inne i Hbg köper in gamla vinylskivor (och cd, dvd och vissa böcker). Så vill du sälja dom så ring dit och hör.