torsdag 16 maj 2013

Äntligen torsdag!

Idag är det torsdag och två inte helt vanliga händelser sker.

1. Jag bloggar på morgonen. Det hör inte till vanligheterna.
2. Åtta goa vänner kommer och hälsar på. Torsdag till söndag, det ska bli så kul. Jag har ett fullspäckat schema till dem, hoppas att de gillar mina planer :-)
Pub, slott, pub, shopping, pub, monument, pub, tågåkning, pub, sightseeing, pub, destilleri, pub och för säkerhets skull, ifall det blir drygt för dem, så har jag stoppat in ett par pub besök också.
Sen är det bara att hålla tummarna att Hotel Orchard står kvar på söndag kväll. Jag behöver det när nästa gäng kommer till midsommar.



Förresten svenska texten till Happy Birthday går så här:

Gratulerar till dig
Gratulerar till dig
Gratulerar kära Derek
Gratulerar till dig.
Så nu vet du det Eva C :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för texten
Den var ju en inte alltför avancerad - ska försöka komma ihåg den
Eva C