onsdag 16 oktober 2013

Kusinträff!

Idag har Zoey varit hos mig hela dan. Jag hade köpt en pläd och en apa till henne så hon har några saker som är hennes hos mig.
 
Är de mina?
Får jag leka med dom?
 
Då gör jag det!
 
Och efter leken sov både jag och apan en stund.
 
När jag vakna behövde jag kissa så vi gick ut.
Där stötte vi på en svart långbent kille.
Det var min kusin Si!
 
Vi lekte en stund.
Jag försökte springa ifrån honom ett par gånger men insåg att han var snabbare än mig. Så då fintade jag honom med ett par snabba svängar och då hade han inte en chans att hänga med. Då blev han lite irriterad och började brottas. Va fasen han är ju dubbelt så tung som mig så där hade jag inte mycket att sätta emot. Då fick jag visa tänderna och då backade han igen.
 
Både "mormor" och "moster Frida" sa att vi var jätteduktiga.
 
 
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta - Black & White!
Eva C

Anonym sa...

Jättesöta barnbarn har du! Grattis! Hälsa de nyblivna föräldrarna / hundgarna :) Kram kusin Eva