torsdag 24 oktober 2013

Vem där?

Jag får en del kommentarer som är anonyma. Det är superroligt att ni vill skriva kommentarer, men snälla skriv vem det är ifrån. Som ni säkert märkt så publicerar jag inte kommentarer utan namn.


Om ni tycker att det dröjer länge mellan inläggen så har ni helt rätt. Det beror inte på att jag försöker lämna er utanför mitt liv. Utan endast på att jag jobbar alldeles för mycket. Men de kommande åtta dagarna kommer att va lite lugnare på jobbfronten. Jag ska nämligen passa Zoey en vecka då Sofia och Davy har åkt till Island för lite välbehövlig semester. Jag ska gardera mig för eventuella felaktiga upplysningar, men om jag inte missminner mig alldeles så är Island det 26:te landet som Sofia besöker. Ganska bra jobbat av en 26-åring :-)

Nåväl, nu ska jag i alla fall passa yrvädret Zoey, plus lite jobb också. Kanske får jag till det något tätare mellan inläggen, men å andra sidan kommer de antagligen att innehålla mest tokiga valpupplevelser.

Så om jag lägger mig på hennes regnjacka kanske vi stannar inne och leker istället för att gå ut i regnet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett land per år - bra jobbat av Sofia men det lär finnas 246 länder (195 stater) i världen så hon får öka takten om hon ska hinna med alla till sin 100 årsdag!
Hälsar
Eva
C

Anonym sa...

Helt ok med valpuppdateringar. Det ser jag fram emot! Men att vara hund och inte vilja gå ut i regnvädret? Då kan hon nog få problem i Skottland, eller? /Kram kusin Eva