måndag 7 oktober 2013

Nu duggar det tätt!

Dom kommer tätt nu.
Det är väl ofta så att har proppen väl lossnat så händer allt på en gång. Jag har just börjat vänja mig vid att vara "mormor" så kommer barnbarn nr två :-)
Hur ska jag hinna med det? Jaja, det löser sig nog! Välkommen Si.


Den här lille krabaten är långbent, svart och med ett litet fint huvud.
Labrador & Collie.
Än ser man inte någon collie i honom mer än att han har lite vitt på bringan.
 
Jag vill inte bli kortgraferad.
 
Fast det är klart, om jag får sitta i ditt knä kan jag väl offra mig.
 
Hmm, det här knäet funkar visst som sovplats också.
Bäst att passa på medan jag är liten för jag tror inte att jag passar som knähund när jag blir stor :-)
 
Ja här sov han i nästan en timme och jag var iskall och öm i rumpan efter att ha suttit på golvet lika länge. Men vad gör man inte för dom små liven.
 
Och jag fick min belöning.
För efter sovstunden poserade han villigt för mig.
 
Och efter att varit ute och kissat så blev det lekstund.
 
Ja jag tror inte att jag kommer att få problem med att fylla min fritid precis.
Härligt!
 
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt den där också! Zoey kommer väl att springa under Si när de blir fullvuxna? Bra att de lär känna varandra nu när de är små :)
Hälsa och gratulera! Kram kusin Eva

Anonym sa...

Jag tror du får starta ett hunddagis Kram Yster

Anonym sa...

Kan inte undanhålla dig nedanstående klipp om skillnaden mellan hundar och katter

http://www.youtube.com/watch?v=BDpH0AV_qec

Hälsar
Eva C