onsdag 27 november 2013

Framme i Goentorp!

Incheckad på basen för turnén. Härifrån kommer jag att utgå till de ställe som ska besökas. Det går inte att hitta en bättre utgångsplats än hos mor & far. Centralt, billigt, trevligt, gästvänligt, god mat .m.m. m.m. Resan gick bra, fast en liten upplevelse var det allt. Jag fick vara med om något som jag inte varit med om förrut. Flygningen gick bra hela vägen, men när vi går in för landning och är kanske 50-100 meter ovanför marken drar piloten på igen och vi stiger som vid start. Väl uppe bland molnen igen säger piloten att han fått avbryta landningen p.g.a. att föregående plan inte kommit bort från landningsbanan. Så vi skulle cirkulera i en kö luften 7-10 minuter innan vi kunde få nytt landningstillstånd. Då kommer helt osökt upp i huvudet " Die Hard 2" Men tack och lov blev det inget "Die Hard 2" senario utan vi landade mjukt och fint 10 minuter försenade. Jag känner mig tacksam att han fick besked om det i tid så vi inte brakade in i ett annat plan.


Här skulle varit en bild från luften, men av någon anledning så vill inte mors dator ladda upp den. Får undersöka det närmare i morgon. Nu är det kväller! 

   



Inga kommentarer: