tisdag 19 november 2013

Hur tusan ska jag få ihop detta????

Jag har ett problem. Visserligen ett angenämt sådant, men fortfarande ett problem. På onsdag nästa vecka åker jag till Sverige ett antal dagar. Jag har, ända sedan jag bokat flyget, planerat och strukturerat för att få ihop min tid. Att träffa så många som möjligt, att spendera tid med min favorit son, mina föräldrar och med min syster, klippa mig, gå till min fotplågare, ett besök hos bästa kiropraktorn. Åka till Göteborg och gå på Fitness Festivalen, vilket för övrigt är en tradition. En tradition som jag missade i fjol.

Jag är normalt inte lättstressad, men just nu känner jag mig splittrad. Det känns som om jag missar massor av goa människor som jag verkligen vill träffa, men jag vet bara inte när jag ska hinna med det.

 
 

Inga kommentarer: