söndag 24 november 2013

Gravitations äventyr!

- Var Captain Phillips bra, undrar managern för "housekeeping"
- Ja det var superbra, svarar jag.
- Jag var och såg Gravity igår, fortsätter hon. Den måste du se, den är kanon.

Sagt och gjort, iväg till bian efter jobb idag. Nope, inte kanon. Det är vid sådana tillfälle jag verkligen är glad att jag har mitt biokort. Det hade varit surt att betala för att se den filmen. Att se Sandra Bullock sväva runt i rymden i en timme och fyrtiofem minuter var ungefär en timme och fyrtio minuter för länge. Jag gillar Sandra Bullock, men detta var ingen bra film. Inte i mitt tycke i alla fall.

 
Nä, nu ser jag fram emot andra filmen om Bilbo som har premiär 13 december.
Den kan inte va annat än bra :-)
Får se om det blir någon mer bio innan Sverige turnén på onsdag.
Tror inte jag hinner med det.

Inga kommentarer: