fredag 1 november 2013

Tack för lånet!

Jaha, då var huliganen återlämnad. Det kommer att va tomt och tyst i lägenheten. Konstigt va fort man vänjer sig vid saker. Första dagen och natten kändes det konstigt att ha en hund i lägenheten. Nu känns det konstigt att hon inte är här. Som tur är så är hon inte så långt borta och jag har ju en annan huligan tvärs över gatan som jag kan hälsa på. Han har fått stå lite åt sidan denna veckan. Vi har träffats varje dag men inte på tu man hand ;-)
Dagen till ära så gick vi en liten runda i ekorrskogen alla fyra. Jag, Zoey, Frida och Si. Där är stora fina ytor med massor av träd. Vilket i sin tur leder till att där är högar av härliga löv att busa i och mängder av smaskiga pinnar att gnaga på. Och som för att riktigt sätta punkt för en mysig vecka så fick jag en stor fågelskit mitt i skallen. Kanske inte riktigt den avslutning jag tänkt mig, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte låta bli att skratta lite iaf :-) kram Tess

Anonym sa...

När vi var på Bollerup och fick föräldrainformation inför dotterns gymnasiestudier, så fick vi fundera och räkna på sannolikheten för att vi skulle få en måsskit i huvudet medan vi gick från idrottshallen där vi var till matsalen där vi skulle få fika... sannolikheten var visst så liten att den nästan inte fanns. Men om man är ute tillräckligt mycket och det finns tillräckligt många fåglar så måste ju sannolikheten bli nästan som Harrisburg för Tage Danielsson, eller hur? Kram från Kusin Eva