fredag 29 november 2013

Julkonsert med mera!

Här kommer bilden från luften.
Man vill bara hoppa ut och fluffa runt i fluffet :-)

Igår var jag hemma hos min favoritson. Äntligen fick jag se och höra honom spela igen. Som jag längtat efter det. Jag brukar inte skryta över mina barn, även om jag är omåttligt stolt över dem alla tre. Men att höra sin lille påg spela och sjunga sina egenskrivna sånger. Ja det är obeskrivbart.

Efter en härlig halvdag hos Hampus blev det middag på RACKIS med Peter och efter det konsert i Kvidinge Hembygdshall.
PRO-kören med både mor & far sjöng mer eller mindre kända julsånger.
Kvidinge kyrkokör med mor, där mor drog iväg ett solo på kam i den kända sången från tomteverksaden i "Kalle Ankas Jul". Coolt. Kaffe och julfika, sen allsång på julens tema. Mycket trevligt.

PRO-Kören.

Kvidinge Kyrkokör.
Idag har jag varit med mor på OJ och handlat. Sedan blev det en lunchdejt med Mia. Tack Mia för maten, sällskapet och den härliga överraskningen :-)
Imorgon bär det av till Göteborg och Fitness Mässan.
Så nu tar jag Gary Barlow med mig och kryper till kojs i mitt lilla krypin.

Jäklar vad han är snygg :-)
Hoppas boken är läsvärd, annars får jag väl njuta av omslaget.

Mitt lilla krypin.
Där kan jag ligga och titta på stjärnorna och läsa om stjärnorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
Tack för att du kom
Kicky