måndag 2 december 2013

Lördag,söndag & måndag!

Ska ge mig på en snabb samanfattning av de tre senaste dagarna

Lördag:
Tripp till Göteborg och Fitness Mässan. Mor körde mig till Ä-holm, tåg till Mölndal, buss mellan Mölndal och Göteborgs Central. Lite småruggigt i vädret i Göteborg så jag frågade en taxi vad det skulle kosta att köra mig till Mässan. Svaret blev mellan 150-170:-. Eh, nä tack, då går jag. Det tog 18 minuter att gå.
Mässan var som vanligt knökad med folk och massor med kuliga nyheter. Träffade också många bekanta från gymbranchen, både leverantörer, säljare och gymägare. Kort sagt en bra dag!

Söndag:
Träffade sonen på dagen. Härligt!
Eftermiddags besök i Östra-Ljungby, god fika och goa människor, Pierre, Ingela, Henrik, Anna, Thomas, Tina, Matilda, Irving, Helen, Katja, Tommy och Knut. Tack för en mysig eftermiddag.
Kvällsmat i Klippan med JanOlof och Sasa. Tack för en trevlig kväll pågar.

Måndag:
Frukost med Ann Margret. Tack för det.
Förmiddagspromenad, lunch och eftermiddagsfika med Eva. Tack för några avkopplande timmar.
Besök hos världens bäste kiropraktor, Dennis. Tack för behandlingen.
En timmes hjälpplanering av framtida Skottlands resa hos Kicky. Lycka till med resten.
In om ICA Kvantum. Kramade om Ellionor och Diana. Härligt att se er.
Middag och kvällste med Anneli. Tack för underhållningen. Perfekt avslutning på en "ganska" intensiv måndag.

Nu är det läggdax för att orka med de kommande dagarna, innan jag får vila upp mig hos min älskade storasyster ett par dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att vila hos storasyster är bara vad du tror, jag har helt andra planer :)Kram yster