tisdag 31 december 2013

Nyårsafton!

Dagen då man ska summera året som gått. Jag tror inte att jag ska ge mig på det. Eftersom jag är otroligt glömsk så kommer jag med all sannolikhet att missa något/någon och det vore ju inte så bra.

Jag kan i alla fall säga så mycket att 2013 har varit ett fantastiskt, lugnt, händelserikt, roligt, lugnt, utstickande, besöksfyllt, lugnt, annorlunda, spännande, lugnt, givande, rofyllt, utvecklande, lugnt år.
Ja helt enkelt toppen.

Jag vill önska alla mina läsare ett riktigt härligt 2014.

Jag har nog sagt det förr, men det tåls att sägas igen. TACK alla ni som följer mig på min blogg. Jag hade ingen ambition eller förväntan om att den skulle bli så "stor" när jag startade den i maj 2011.
En "dålig" dag har jag ca 50 besök och en "bra" dag ca 120 besök. Jag vet att det är inget om man jämför med BlondinBella eller Hanna Graaf som antagligen har tusentals läsare varje dag. Men för mig är det jättestort att så många vill hänga med mig varje dag.

Jag ska göra mitt bästa för att fortsätta att uppdatera, underhålla, irritera, roa och glädja er. Och i vanlig ordning så uppmanar jag er att kommentera med en liten rad eller några ord. Det är superkul att få livstecken från er. MEN glöm inte att skriva ert namn så jag vet vem det kommer ifrån. Jag publicerar ALDRIG kommentarer utan namn. Även om jag ibland kan gissa vem det är ifrån :-)

 
Så ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År Marie! Må 2014 bli i samma klass för dig!
Kramar och lycka till från kusin Eva

Anonym sa...

Gott Nytt Skotteår Marie - hoppas besöka landet - kanske i år!
Hälsar Eva C

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig min allra bästa lillasyster.Jag hoppas att 2014 blir lika bra för dig som 2013.Många kramar Yster