torsdag 26 december 2013

Juldagen!

Det blev två promenader som slogs tillsammans till en, med endast kissepaus emellan. Först gick jag, Frida, Stuart och Si en lång runda på nästan en och en halv timme. Nästan hela rundan kunde Si springa lös. Han älskar det. Sen blev det en byarunda med Zoey, jag hade lovat att se till så hon inte blev skitig. Inte det lättaste när det regnar och blåser och hunden är vit och fluffig. Men vi lyckades ganska bra med det jag och Zoey, så jag återlämnade henne i stort sett fortfarande vit.

Sedan blev det skotsk jul hos Stuarts föräldrar. Kalkon med massor med olika tillbehör. Gott. Jag har inte många bilder från kvällen.

Men här har i alla fall Sam och Si fått vars ett paket.
Si är ivrig och sliter av sitt papper medan Sam är mer kontrollerad och helt sonika går till Stuarts mamma och låter henne öppna den till honom :-)
Några fördelar ska man väl ha på ålderns höst.
 
Si kollar förvånat på Sam när han lämnar ifrån sig sitt paket för att få det öppnat.
Man kan riktigt se hur han tänker "lathund"
 
Idag är det jag och Si som hälsar
God Fortsättning
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

en glädje att se både dig och hunden så förnöjda med tillvaron! Härligt. Fortsätt så! Kram från kusin Eva