tisdag 24 december 2013

Julafton!

Jaha så var det då julafton.
 
Hur det gick till har jag ingen aning om, nyss var det ju sommar.
 
Men jag har i alla fall ätit min jullunch.
 
Äggröra och ett par stekta julskinkeskivor.
 
 
Öppnat mina julklappar till mig själv.
 
2 par läsglasögon, inhandlade på poundland för just £1/par.
Ca 20 kr för båda. Det kallar jag prisvärt :-)
 
Detta gör jag medan jag lyssnar på Kurt Olssons och Damorkesterns oförglömliga version av Bella Notte. Samtidigt vräker snöblandat regn ner och vinden viner rejält runt knuten.
 
 
Det är julstämning på hög nivå. NOT.
 
Nu ska jag blanda ihop en liten Jansson sen är det firande med bästa döttrarna och svärsöner.
 
Men som sagt:
God Jul
 
Och nu spelas: Winter Wonderland med Arvingarna
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie!

Bästaste Julhälsningar från oss alla från Fam Nilsson!

God Jul & Gott Nytt År

Ha det bra så hörs vi <3

Kramen Sofie <3