fredag 5 december 2014

Nattgäst!

Jo som sagt, i förrgår hade jag en övernattningsgäst. Vi delade sovrum, men inte säng. Han gick och lade sig klockan åtta, men det gjorde inte jag. Han sov som en stock hela natten, men det gjorde inte jag. Jag vaknade av minsta ljud och rörelse. Fisar, snarkningar, kraffsningar på lakanet, näsgnuggningar, smackningar och alla andra konstiga ljud som han gav ifrån sig.



Ops, fel bild ;-)

Den här lille gynnaren heter Oleg Orlov och kommer från Afrikanska savannen. Som ni ser är det ingen illegal invandrare utan han har ett riktigt pass. Han flyttade in hos mig för några dagar sedan och är väldigt söt. 


Men det var ju den andre den andre lille gossen som skulle sova över hos mig. 

En resesäng och en IKEA kasse full med alla eventualiteter som man kan tänkas behöva när man sover borta och är fyra månader.

Lite lekande på golvet innan nattmat och nattning.

Den här bilden ger en riktig flashback. 
Den där foten som Lance håller i och tuggar på är en leksak som jag sparat från när mina änglar var bebisar. Jag köpte den och en gul hand till Frida och båda leksakerna har hängt med genom hantering av Sofia och Hampus också. Man kan inte se på dom att de faktiskt är 31 år gamla. Fantastiskt. 

Selfies är ju så populära nu för tiden. 
Så här kommer Lances selfie. 
Jag får erkänna att jag tryckte på knappen och stötta kameran lite, men det mesta gjorde han själv. Duktig kille det där :-) 

På selfies ska man ju göra olika mer eller mindre smickrande faces. Jag kunde inte få honom till att göra duckface så det fick bli ett luringface istället.

Han har redan glimten i ögat!
Hur ska det här sluta :-) 




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken liten goding - underbart!
Hälsar
Eva C