torsdag 18 december 2014

Tågutflykt och julpass!

I tisdagsförmiddag tog jag, Frida, Sofia och Lance tåget till Edinburgh. Det har öppnat en Nordic Affär som säljer skandinaviska matvaror. Vi köpte julmust, chokladpudding, julmust, pulvermos, julmust, skumtomtar, julmust, ostbågar, julmust, m.m. och sen blev det några flaskor julmust också. 

Lance åker tåg :-)

Mina älsklingar!



På kvällen var det tid för min sista klass innan jul.
Jultema med julmusik.
Core och cardio.

Alla hade något juligt på sig.
Från vänster: Corrine, Derek, Derek, Hillarie, James, Lindsey, Susan, Mandy och Jamie. Ross var sen så han kom inte med på gruppbilden. 

Så honom fångade jag i flykten när han kom rusande.

Core delen bestod bl.a. av sidplanka.


En annan variant på sidplankan. 

Armbåge mot knä på cardio delen.
De är så snabba så bilden blev helt suddig :-) 

De är härliga kämpar och bjuder alltid på sig själv. 
Om någon tycker att det inte ser ut som en träningssal på bilderna. Då kan jag bekräfta att det är det inte heller, det är en hotell foajé med heltäckningsmatta. 
Det är i alla fall mjukt att hoppa på och varmt att ligga på :-) 

Inga kommentarer: