torsdag 16 maj 2019

Typiskt mig!

Nu är jag framme i Lidköping och hela resan har gått bra. 

Jag startade 07.14 med buss från Örkelljunga.

Vidare från Ängelholm med Öresundståg till Göteborg.

Finns det något gulare än rapsfält i solsken?
Det finns det kanske men det är gult.

Sista biten Göteborg - Lidköping körs av Västtrafik.

Grönt landskap susar förbi.
Framme 12.08

Ja det var vad bilder ni får idag.
Jag gjorde det fatala misstaget att glömma sladden mellan kameran och datorn. 
Typiskt mig!!!
Jag har jättefina bilder i kameran men tyvärr kan jag inte visa dom.
 Det blir till att kortgrafera med mobilen i morgon. 
Typiskt mig!!!

Vi ses i morgon!

Puss och kram.






2 kommentarer:

Eva sa...

Tur att du har mobilen!
På söndag får vi se om vi kan hitta en sladd i Södertälje. Välkommen då!
Kram från kusin Eva

Sofia Mackintosh sa...

Typiskt ju! Ser ut som du hade en skön resa iallafall 😁👍 kram