tisdag 5 juni 2012

Back in Sweden!

Ja, då var man tillbaka i verkligheten igen. Det känns både bra och lite trist. Men det är väl så det ska va när man haft semester. Nu är det arbete igen som gäller och helt ärligt så har jag saknat alla goa människor som jag träffar mer eller mindre dagligen. Min biologiska familj och min Corpus familj. Dagen idag kommer antagligen att speglas av sprätta brev, läsa mail och bokföra. Alltså det som är minst roligt. men när det är gjort så kan jag njuta av att prata lite skit med er alla igen.

OBS. Glöm inte att skicka in ert svar på min gåta OBS.
Så här långt har jag bara fått 5-6 svar och jag vet enligt statistiken att jag har betydligt fler läsare än så. Vem vill missa chansen att vinna detta unika pris.

Tävlingen finns under rubriken "SISTA dagen"

Inga kommentarer: