tisdag 26 juni 2012

Underbara vänner!

Det går lite så där med att göra det jag vill när jag vill det!
* Jag vill gå långa promenader varje dag. Vissa dagar lyckas jag andra inte.
* Jag vill sova längre än till kl. fem på morgonen. Funkar oftast inte.
* Jag vill inte måla de sista listerna i lägenheten. Men gör det ändå.
* Jag vill inte ha födelsedagskalas. Det slapp jag. Middag hos mor och far istället.
* Jag vill äta jordgubbar varje dag när det är säsong. Det gör jag.
Ja som ni ser det är lite blandade resultat. Men som man så käckt säger: Rom byggdes inte på en dag.

Idag fick jag en jätteöveraskning.
Plötsligt kommer medlem P in med en jättestor ask med Guylian sjöfrukter.
Visst gillar du sådana, säger han och ler stort.
Japp, säger jag och ler säkert ännu större.

Superdupertusentack!
Medlemmar I, P, S, K, A och H ni är underbara.
88 st bitar är där i asken så om jag äter en om dan kommer den att räcka hela sommaren.


Som om det inte var nog med överraskningar idag så kommer M med en annan sort som jag oxå gillar.


Tack så jättemycket M,
Jag vet faktiskt inte hur många bitar där är i den asken.
Men en sak är säker, DEN kommer inte att vara hela sommaren.
In fact, den är snart slut :-)

Ikväll har jag gått en 1-tim runda med J. Bara för att jag ville det.
Tack för sällskapet.

Nu känner jag att jag vill poppa popcorn, så därför ska jag göra det NU.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte meningen att en liten kartong med något ätbart ska vara en hel sommar. En kväll är mer lagom ;-)
//Mia

Nenny sa...

Grattis i efterskott!!
Kram

Unknown sa...

Man SKA göra det man vill! Livet är alldeles för kort för att ägnas åt sådant man inte vill. Fast det är klart, ibland måste man göra även sånt man inte har lust till, men bara ibland!