torsdag 21 juni 2012

Meeen hallååå!!!!

Att det är midsommar i morgon är lika otroligt som att det var jul för 6-månader sedan. Jag är inte den förste som säger det och inte den siste heller och egentligen är det ett evigt tjatande. MEN. Var blir tiden av? Måste den gå så fort hela tiden?
Det är så mycket jag vill hinna med och göra! Så mycket jag vill se och hitta på! När ska jag hinna med det?
Sen! Nästa vecka! Om någon månad! Till hösten! Till vintern! Nästa sommar! Om några år!

Nej minsann nu är det slut med att flytta fram allting till ett annat tillfälle! Från och med NU ska jag göra saker som jag vill, NÄR jag vill det och inte SEN någon annan dag. Punkt slut.
Ja det blir ju lätt :-)
Men varför ska det va lätt när det kan va svårt eller som man också kan säga.
" Livet är hårt men orättvist "

Jaja, jag får nog fortsätta att filosofera över tiden, medan jag gör det så passar jag på att önska er alla en Glad Midsommar. Se nu till att göra det ni vill idag och inte i morgon. Vem vet hur morgondagen ser ut.
Nu ska jag i alla fall gå och köpa mig en liter jordgubbar för det är det jag vill göra just nu!







Inga kommentarer: