söndag 3 juni 2012

Prometheus!

Så ja, då var det avklarat. Äntligen. Det har tagit sin tid men nu är det gjort.

Jag har sett min första 3D-film :-) Jag har suttit där i salongen med konstiga glasögon på mig och kollat på film från ett helt annat perspektiv och utan svensk text.

Hur var det nu då?
- Jo, det var ganska häftigt faktiskt.
Fick man den där "vara med i filmen" upplevelsen som alla pratar om?
- Ibland, kom saker flygande runt huvudet på en och det var coolt.
Kommer du att se fler 3D filmer framöver?
- Ja antagligen, det görs väl snart bara filmer i 3D och då har man väl inget val.
Vad var det för en film du såg?
- Den heter Prometheus och är sciensfiction film om aliens och sånt.
Tyckte du den var bra?
- Nä, inte direkt, men den var full med häftiga effekter.
Var där nån känd skådespelare i den?
- Ja, Noomi Rapece hade huvudrollen.
Skulle du rekomendera folk att gå och titta på den?
- Om man gillar sciensfiction ska man göra det för då tror jag man tycker den är bra.

Ja som sagt det var en ganska cool upplevelse och efter en liten stund tänkte jag inte på att där inte fanns någon svensk text. Man hänger med ändå.


Prometheus Poster


Inga kommentarer: