tisdag 30 april 2013

Supersnabb uppdatering!

Jag har inget internet just nu så dagens inlägg blir kort och informativt :-)

Jag lånar lite av Frida & Stuarts bredband. Mitt bredband och min telefon blir inkopplad den 10 maj. Flytten gick bra, mina fina svärsöner gjorde en insatts och tog det stora tunga. Jag har snart installerat mig och börjar få någon liten ordning. Bilder kommer så småningom.


En bild ska ni få i alla fall.

Utsikt från mitt köksfönster.
Jag kan fortfarande se mina berg :-)

Så med största sannolikhet blir det ingen mer uppdatering förrän jag fått mitt bredband inkopplat den 10 maj. Konstigt att det ska ta 14 dagar innan dom har tid att trycka på en knapp. Dom behöver inte ens komma in i lägenheten för att starta det. Men men allt ska ha sin gång.

Men hav förtröstan.
"I'll be back"


Inga kommentarer: