tisdag 2 juli 2013

Passed!

Jodå, jag klarade alla proven. Både de skriftliga och de praktiska. Så nu kan jag lägga till Pool Attendent på mitt CV :-)
Jag körde dessutom rätt väg idag (eller som Henrik säger "jag valde en annan väg") så det tog just de 30 min som det skulle och inte 90 min som igår.

Här är bildbevis!
Ja, jag vet att det inte går att läsa.
Vi får ett riktigt certifikat hemskickat.
 
Mer bildbevis!
Bevis på att mina knä är fulla med blåmärke och skrapsår.
Faktum är att hela kroppen är ganska mörbultad. Det frestar på att rädda liv, men även att bli räddad är inte helt smärtfritt :-)
 
Imorgon är det onsdag, men inte vilken onsdag som helst.
Imorgon kommer mor & far och hälsar på en vecka.
Det ska bli så kul att ha dom här.
Först jobb 06.00 - 12.30, sedan hämtning på flygplatsen.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa föräldrarna och krama om dem ordentligt! Ha så kul! /kusin Eva

Anonym sa...

...och jättegrattis till provresultaten. Kul att du bygger vidare på ditt cv. Kusin E