tisdag 3 september 2013

Jobb & Golfrunda!

Men inte samtidigt!

Jag har varit ledig idag, fast jag har jobbat några timmar :-)
Kvart över sju i morse fick jag ett SMS från min chef Jeni. Hon undrade om jag kunde komma in och köra förmiddagens coreklass. Självklart, svarar Marie då, jag har inget planerat förrän klockan ett. Så det blev några extra timmar 9-11.30. Perfekt!

I eftermiddag har jag spelat golf med Hilarie och Tom. På en bana som heter Falkirk Tryst. Helt ärligt så var det inte en speciellt kul eller fin bana. Hade förväntat mig mer eftersom det är en av de "finare" banorna i området. I alla fall är det ganska dyrt att vara medlem där och i vanlig ordning: Inte en toa så långt ögat når. Jag fattar inte att damerna går med på det. Jag hade kämpat med näbbar och klor för en toa om det varit min hemma bana.

Tee skylt.
Ganska fin faktiskt!
 
En lite kulig bunker med en trappa ner.
Den var inte sååå djup!
 
Massor med rönnbär är där på träden.
 
Ja, och det var allt!
Jag tog inte fler bilder, där var liksom inget mer att kortgrafera.
 
Nåväl, som tur var så kostade det inget att spela idag för Hilarie hade vunnit greenfee biljetter och bjöd på rundan.
Tack för rundan och sällskapet Hilarie och Tom.
 
 
 


Inga kommentarer: