söndag 1 april 2012

Vandringsnecessär!



Jag vill ju inte bära med mig en massa stora flaskor med lotion, hårspray å sånt i min vandringsrygga. På Åhlens hittade jag små genomsynliga flaskor som är perfekta till tvål, shampoo m.m. En liten tub tandkräm fanns på apoteket. En hårborste av lite mindre modell köpte jag på ICA Kvantum. Det enda som är normalstort är deo och tandborste.

Regnkläderna är inpregnerade och kompisarna vaxade. Nu lutar jag mig tillbaka och väntar på att det ska bli onsdagmorgon.

Fast först ska det ju va en måndag och en tisdag oxå och måndagar är en bra dag när man längtar till onsdag eftersom den kommer före tisdagen som i sin tur är en dag efter måndag men strax innan onsdag.

Jag kommer såklart att uppdatera så snart jag har möjlighet, men jag har en känsla av att det inte är fullsmockat med datorer längs med min vandring. Så det blir nog inte förrän jag är tillbaka hos ängel S på lördag. Men man vet aldrig, jag kanske dyker upp när ni minst anar det. 

2 kommentarer:

Nenny sa...

Skaffa dig en smartphone så du kan blogga från mobilen... ;)

Marie sa...

Ja just det....dom är ju gratis och det kostar ju inget med internettrafik i Skottland. Att jag inte tänkt på det ;-)