torsdag 29 augusti 2013

Dagens Core klass!

 
Så här såg dagens upplägg ut för Core klassen!
 
 
Jag kör oftast klassen på gammalt hederligt Marie vis.
Balansövningar och golvövningar på matta med egna kroppsvikten.
Men ibland livar jag upp det lite och använder utrustning.
Så idag hade jag gjort en cirkel och stations coreklass.
 
Jag hittar inte alltid bra engelska ord för mina övningar, många av dom jag kommer på finns antagligen inte heller :-)
Så idag hade jag ritat streckgubbar.
Super tydliga, eller hur?
 
Dagens klass hölls i en av våra hotell foajéer.
 
 
Musik anläggningen!
En bärbar förstärkare och min telefon :-)
 
Nu ska jag ladda för morgondagens utmaning.
Åtta timmars jobb, sex programupplägg och fyra inductions.
Rent matematiskt går det inte ihop, för varje program är beräknat till en timme och en induction till en halvtimme. Däremellan ska jag helst hinna äta, kissa, göra pooltest, tvätta, vika handukar och gärna andas lite också.
Men men, det ska nog lösa sig.
Jag avslutar med ett av alla mina motto.
 
" Ta tjuren i hornen, så vet du var huvudet är "
 
PS. I morgon får jag nya grannar DS.
 
 


Inga kommentarer: