lördag 10 augusti 2013

Meeen, håll tyst nån gång!

Just nu sitter jag och är jätte irriterad över en liten bjäbbig hund som har skällt oavbrutet i två timmar. Min granne har ingen hund men ibland kommer där en kvinna och lämnar av en liten hund till honom. Kanske dom har gemensam vårdnad eller nåt, vad vet jag. Men så fort han lämnar den ensam så börjar den skälla. Det är jäkligt irriterande, i synnerhet om jag ska börja tidigt nästa dag. Nu ska jag inte det i morgon men skulle faktiskt kunna tänka mig att sova i alla fall.

Ja där är väl inget annat att göra utan klaga så snart jag springer på honom nästa gång. Jag hatar att va en tjatkärring, men det är riktigt störigt så jag har nog inget annat val.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket irriterande ...Varför inte prata med grannen om problemet och ev. erbjuda dig att passa hunden när grannen går ut? Han kanske inte är medveten om att han skäller??
Eva C