tisdag 20 augusti 2013

Tisdag i Skottland!

Att ni inte kan öppna filmen ifrån igår i er telefon är ju lite trist men inte oväntat :-) Misstänkte faktiskt att så skulle bli fallet. Tråkigt för er!!!! Ni missade något!!!!

Idag har vi tagit en långpromenad med Frida, efter det har vi varit på mitt jobb och relaxat någon timme. Vi stannade till på en Italiensk restaurang och käka innan vi körde hem för att ladda för kvällens evenemang.

 
Konsert med Robbie Williams live från Tallin i Estland.
 
 
I väntan på att han ska dyka upp på duken.
Dom visade live konserten på min biograf, ganska coolt faktiskt.
 
Det var kortgraferings och filmnings förbud i salongen.
Jag försökte skjuta från höften, men det var inte helt enkelt :-)
 
Jag är ingen stor fan av Robbie och kan inte speciellt många av hans låtar. Men på det stora hela tyckte jag att det var en bra show. Jag kommer absolut att gå fler gånger när dom visar live framträdande på detta viset.
 
 
 

Inga kommentarer: