onsdag 21 augusti 2013

Shoppaholliker!

Varken jag eller min syster är några stora shoppare. Men vi har varit och shoppat idag också :-) Idag var vi i Stirling, Frida fick den äran att följa med och beskåda dessa medelålders damer flippa ur i fynd letning. Hittade vi några fynd då? Japp, är svaret på den frågan!


Fodrad skinnjacka för 250 kr.
 
 
Smuggelväska för popcorn och diverse godsaker till biografen 120 kr.
 
 
Ett par gråa jeans och tre matchande linne 130 kr.
 
Efter att släppt av Frida, som skulle jobba, körde vi och spela biljard.
 
Ingrid i högform!
Full focus på uppgiften.
 
Förfriskningar är nödvändigt när man spelar biljard.
Det var länge sedan jag hade någon tävling så det kan väl sitta bra med en nu.
Tycker jag!
Enkelt så det förslår.
Vem dricker en IRN BRU och vem dricker en pint Tennets?
Svara på det och var beredd på en överraskning om du vinner.
 
 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skottlands populäraste kolsyrade läsk med koffein IRN BRU dricks helt klart av Marie!!
Skål
Eva C

Anonym sa...

PS kanske bäst att helgardera - kanske Marie smakar en pint Tennet?
Eva C

Anonym sa...

Vilken kluring! På A svarar jag B. Eller nej.. IRN BRUn dricks nog av Marie och pinten av syrran Ingrid. Men en dag dricker Tessan pinten!! :D
Kram, Tessan (Sandström)

Anonym sa...

Åh vad jag önskade att detta var en slamkrypare.. Känner inte till tennents så jag fick googla.. Ja, så det inte var skottska för kranvatten, te eller coca-cola.. En pint coca-cola.. Lite lätt besviken måste jag

Anonym sa...

Klabbar som vanligt.. Måste säga att Marie dricker läskeblask och systra en pint.. Men är det tvärtom skulle jag vara en skrattande förlorare :) eller är det en slamkrypare och någon helt annan som också är inblandad?!?! Robbie?! /Tess