tisdag 27 augusti 2013

Mycke jobb blir de!

Som jag berättade för några inlägg sedan så är vi en man kort på jobb, på grund av att en viss person fick sparken. I onsdags förra veckan blev en annan av mina arbetskamrater nedsparkad på en fotbollsmatch och skadade knäet rätt rejält. Han kommer inte tillbaka på minst tre veckor och när han kommer tillbaka blir det bara att sitta i receptionen i några veckor innan han kan jobba för fullt. Och nu är den tredje av mina kolleger på semester, vilket innebär att jag är den ende fitness instructor på jobbet.
Så det blir mycket jobb, många extra timmar och en massa pass, programupplägg och inductions. Det innebär då att jag har svårt att hinna med att uppdatera här, och det tycker jag inte om :-(

Men idag har jag i alla fall hunnit med en promenad med Barbara, Alan och Moss. Moss har fått en lillebror som heter Bailey och han är supersöt.

Hopplös att fånga på bild dock, han var inte still två sekunder i taget :-)
 
 
 
Storebror Moss och lillebror Bailey.
 
 
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta! Tur att MArie är fit och kan jobba! Jag är på universitet i Chiang Mai - Thailand tre veckor på lärarutbyte - här är det varmt och gott - + 30 och sol för det mesta - AC på rummet - ingen anledning att klaga
Hälsar
Eva C

Anonym sa...

Du prioriterar väl ändå inte sömn över uppdatering av bloggen?! :-) ta hand om di!! /Tess

Anonym sa...

Då får du snart jobba som på "den gamla tiden " ;)
Kram Ingela