måndag 10 mars 2014

Finbesök på jobbet!

Idag har Sofia hälsat på mig på jobbet. Hon var med på min vattengympa och sen en timmes massage på det. Vi har precis som ni haft riktigt skönt vårväder idag så när jag slutade klockan tre tog jag och Zoey en långpromenad i solen.

Igår var det firardag, men jag jobbade så jag hann inte skriva om den.
 
Igår var det 18-månader sedan jag flyttade till Skottland.
 
18 månader!!!!!!
 
Det är galet, kan inte fatta att jag bott här ett och ett halvt år.
Ibland känns det som jag kom hit för någon månad sedan, ibland känns det som om jag varit här längre. Men en sak är säker i alla fall.
 
Jag har det bra, jag mår bra och ångrar absolut ingenting!
 
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tiden går snabbt - härligt att du mår bra och trivs
Hälsar
Eva C

Anonym sa...

Ja, var tar tiden vägen 😊Så glad för din skull att Skottland blev precis som du önskade dig, underbart och bara sådär härligt 👍
Ta hand om dig vännen och fortsätt att njuta 😄

Ps. Min lilla Jenka skall ha poppisar nu till helgen 🐶 så spännande är det 😄

Massor av kramar från oss alla Sofie, Knutte , Riff & Jenka ❤

Anonym sa...

Så roligt att du har det bra och trivs och SÅÅÅ roligt att du delar med dig om det! Fortsätt gärna med båda delarna! Kramar från kusin Eva