onsdag 5 mars 2014

Long time, no see!

Tackar som frågar. Jodå jag lever och har hälsan :-)

Veckan som varit har bara rullat på och helt plötsligt är det femte mars.
Hur klokt är det?

Jag är ledig torsdag, fredag och lördag och passar då på att göra den där utflykten som inte blev av när jag hade semester.
Så idag efter jobb körde jag till Aberfoyle för att ta några vandringsdagar . Två nätter är bokade på Forest Hill Hotel. Hotellet tillhör koncernen Machdonald Hotel & Spa så vi personal får bo där till reducerade priser i mån av plats. Jag tror jag sagt det innan :-)

 
Så här ser mitt rum ut:

En riktig dubbelsäng på 180 istället för det vanliga 140.
Tror jag ska få plats!
 
Skrivbord och TV.
 
Badrum.
 
Tvåsits soffa och fåtölj.
 
och här sitter jag och skriver till er :-)
 
Nu ska jag gå till gymmet och sen relaxa vid poolen en timme innan middagen serveras kl. sju. Jag återkommer med menyn.
 
I morgon blir det heldagsvandring med, förhoppningsvis, massor med bilder.
 
Over and out!
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det ser ju ut som om man kunde står ut med det hotellet - ha så trevligt
Hälsar Eva C
PS för vår del blir det Novotel i Göteborg i helgen - kan nog också vara ok

Anonym sa...

Åh det ser inte fel ut! Ha det så bra. Ser fram emot att läsa om dina eskapader. Kram från kusin Eva