lördag 15 mars 2014

Trist mail!

Ibland får man mail som man inte vill ha, och då syftar jag inte på reklammailen som dimper ner allt som oftast. Nej, utan på mail som är skrivna direkt till en med en avsändare som man känner.
I morse fick jag ett sådant mail.

Min kompis som skulle hälsa på i maj kommer inte. Det är så jäkla trist, jag hade verkligen sett fram emot det och planerat och bokat och hade alla tio dagarna strukturerade. Det är inte så att han bara backar ur utan har ett mycket giltigt skäl. Som sagt mycket trist. Så nu får jag börja ringa runt och försöka avboka allt som är bokat och hoppas att jag kan få pengarna tillbaka på det som är förskottbetalat. Det svåraste kan nog bli att få tillbaka pengarna från St Andrews, dessutom har bokningen inte öppet på helgen så jag får vänta till måndag innan jag kan kolla det.

Så därför ställer jag en fråga till er, mina trogna läsare.
Är där någon som är intresserad av att komma till Skottland och spela golf med mig på St Andrews? Söndagen den 4 maj till tisdagen den 6 maj. Starttider är klara och boende bokat.
Självklart kan man komma några dagar innan och stanna några dagar efter.

Please, please, please.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var tråkigt - är tyvärr inte golfare så jag kan inte bistå med det - kanske dags att ta grönt kort
Hälsar
Eva C