lördag 26 april 2014

Firardag X 2

Idag är det tid att fira att jag har bott i min nuvarande lägenhet i ett år. Jag har inget att klaga på alls, jag trivs jättebra. Nära till naturen och härliga promenadvägar, inte speciellt långt till stan, 10 min med bil till jobb. Gångavstånd till mina töser och deras familjer. Jag har till och med en vandrande tvättmaskin, så vem kan önska sig mer :-)
Sen ska vi fira Frida & Stuart igen, ikväll är det bröllopsfest för alla deras kompisar och släktingar. De räknar med ca 200 personer. Det braiga med detta är att nu får de klä sig i sina bröllopsutstyrslar igen. Bonus att få se Frida en gång till i hennes klänning. MEN, ja där finns ju ofta ett MEN. Det innebär också att jag måste ha klänning en gång till. Ja, ja, jag ska nog överleva det också :-)

I morgon kör jag till Blairgowrie för att på måndag morgon starta min fem dagars vandring på The Cateran Trail 103 km. Jag tror att jag har WiFi på alla mina övernattningsställen, så förhoppningsvis kan jag uppdatera er varje dag. Och förhoppningsvis regnar det inte hela tiden utan jag kan kortgrafera massor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot rapporter och bilder från både extra bröllopsfest och alla vandringsdagar.
Ha en bra semestervandring och hälsa brudparet.
Kram från kusin Eva