fredag 11 april 2014

Slappefredag!

En härlig runda på två timmar i solen.
Sällskap av lilla ruggugglan.
 
Skynda dig nu mormor, så vi kommer ut nån gång.
 
 
Skogen är härlig att springa i tycker Zoey.
 
Liten bäck!
 
Vitsippor är bara så himla vårit,
 
likaså pyttor eller tusensköna om man hellre vill kalla dom det.
 
- Vem är det som klampar på min bro?
- Det är bara lilla lammet Zoey.
 
Jag har sagt det förr, MEN maskrosor ÄR vackra
 
påskliljor är inte heller fula.
 
Sen blir man ju såååå trött och kelen, och det protesterar jag ju inte mot såklart :-)
 
Imorgon ska jag på fotvård för första gången i Skottland. Det ska bli väldigt spännande och se hur det funkar här. Jag är helt säker på att ingen annan kan vara så elak som min svenska fotplågare. Men å andra sidan har jag svårt att tro att någon är duktigare än Monica på Fothälsan i Perstorp.
 Intressant ska det bli i alla fall.
 

Inga kommentarer: