söndag 6 april 2014

Hemma igen

och trött som en gnu. Jag kommer att ge er bilder i morgon på det fantastiskt vackra brudparet. Jag har kört bil halva natten och ni som känner mig vet att det inte är min starka sida att vara vaken om nätterna. Nu hade jag dock inget val för mitt flyg var inställt. Så istället för att åka från Arlanda till Edinburgh klocka sju ikväll söndag, så fick jag åka klockan åtta i morse. Vilket då innebar att jag körde från Sälen strax över tio i går kväll lördag. Jag var beredd på att stanna minst tio gånger men det gick otroligt bra att köra. En kortare bensträckare strax efter Mora och en kissepaus i Uppsala gjorde att jag anlände till Arlanda redan kvart i fyra i morse. Dryg väntan på flygplatsen men bättre det än att komma med andan i halsen, eller inte alls.

Nu ska jag hoppa i bingen för klockan ringer 04.50 i morgon bitti. Men jag återkommer med bilder i morgon.

Inga kommentarer: