söndag 29 juli 2018

Bära eller brista!

I morgon ger jag mig av på min resa. 
Ryggen känns okej, inte hundra men okej. Jag känner att jag chansar och hoppas på det bästa. Om jag behöver vända i Karlstad så är det så. Jag har i så fall åtminstone provat. 

Nu är bilen packad, tanten duschad och sängen ropar. 

Köket i bagaget. 
Allt organiserat i plastbackar. 

I halva baksätet finns tält, madrass och sängkläder. 

I andra halvan har jag mina kläder, dom också i plastbackar. 

På golvet i passagerarsätet kommer kylboxen att stå, nära till uttaget. 

Jag kommer att uppdatera så ofta som det bara går och hoppas att ni vill följa med mig på färden. Skriv gärna en liten kommentar i kommentarsfältet. Man behöver inte ha ett googlekonto utan kan kommentera anonymt. Glöm då inte skriva ert namn i inlägget så att jag vet vem det kommer ifrån. Jag granskar alla kommentarer innan dom publiceras. 

Puss och kram

1 kommentar:

Eva sa...

Lycka till! Kram från kusin Eva