lördag 9 mars 2013

Firardag!

Idag har jag bott 6-mån i Skottland. Det är helt galet att jag redan har varit här i ett halvt år. ETT HALVT ÅR.
Vissa dagar känns det som om jag just kommit hit och andra dagar som om jag varit här hur länge som helst. Och ifall någon undrar så har jag inga som helst planer på att flytta tillbaka till Sverige, inte inom överskådlig framtid i alla fall.

Nåväl, firandet har inte varit så avancerat. 
Jag överraskade mig själv med att gå på bio :-)

OZ the Great and Powerful.

Filmen i sig var väl inte något som går till historien.
Det vanliga med att onda och goda kämpar om att ta över världen.
Lite spännande, lite söt och lite sorglig precis som det ska va :-)

MEN!
Som 3D var den otrolig.
Jag har inte sett något bättre och jag har sett några vid det här laget.

Så ska ni välja en enda 3D film att se så kolla på denna.

Ni som ännu inte mailat mig era svar på tävlingen hinner göra det idag eller under dagen i morgon söndag. Jag kommer att utse vinnaren i morgon kväll.



Inga kommentarer: