lördag 30 mars 2013

Jag var ju "tvungen"


Oj, vilken dålig bild.
Men förhoppningsvis ska bilderna tagna med denna lilla kamera bli bättre.
Jag ville gärna ha en likadan som den jag hade innan, men den finns inte i Skottland utan dom har bara "storebror" eller en massa varianter på "småsyskon"

Jag valde storebror!



Ja, jag vet!
Det är inte heller nån bra bild.
MEN det är min allra första bild och man MÅSTE ha en första bild fast att den är dålig :-)
Jag är på väg för att kolla på fotboll.



Andra bilden blev inte heller så lyckad!



I vanlig ordning så är inte alltid hjärnan och blåsan överrens om hur många timmar det behöver gå innnan man behöver gå.
Någon pekade på denna byggnaden och sa att på gaveln är där en dörr och där inne kan man hitta nån som jobbar här och där ska finnas en toa att låna.

Jodå, det stämde, där fanns en toa inne. Men jag hittade detta oxå!



En amatörboxningslokal.
Så coolt, det hade jag verkligen inte väntat mig att hitta.


Och har man ingen att slåss med kan man ju alltid gå lös på en säck.



Dagens sista bild blev lite bättre.
Svärson Davy på språng.

California förlorade tyvärr matchen idag, trots bra spel och ett visst övertag.
Men det är som vanlig "den som gör flest mål vinner"


Jag hoppas på att det snart blir vår så att jag kan testa min nya kamera på riktigt.

Tack bästaste mor & far för min förskottsfödelsedagspresent.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med nya kameran - se nu bara till att hålla hårt i den!
Hälsar
Eva C

BeA@Ett ord... sa...

Vad roligt med ny kamera!!! Grattis i förskott ;-) !! Det här kommer bli jätte roligt att följa... halleluja vad du kommer att fota fota fota nu ;-)! Kramkram BeA

Anonym sa...

Hurra! Nu behöver jag inte bekymra mig om att du är utan kamera - för utan kamera kan man ju inte va när man e solhemmare!
Grattis hoppas att ni ska få många trevliga synintryck tillsammans, du och din lilla nya kompis!
Kram från kusin Eva