lördag 16 mars 2013

Morgonträning och kvällsbio!

Det var länge sedan jag tränade på morgonen.

Tack, det kändes!

Hmmm, låt mig uttrycka det så här:
Det är en ooootrolig skillnad på att köra ett Spinnpass klockan nio eller ett Metafit pass klockan nio.
Hopp och skutt, upp och ner, fram och tillbaka och hit och dit = Metafit.
Sitta och stå, mala på = Spinning
Jag orkade helt enkelt inte göra alla övningarna full ut. Inte bra!

Lördag = Fotboll
Så vi körde iväg för att kolla på matchen, det regnar lite, sen regnar det lite till och lite mer och sen regnar det på riktigt och matchen blev inställd. Typiskt oxå!

Det var länge sedan jag kollade på bio på kvällen.

Tack, det gick bra!

Hmmm, låt mig uttrycka det så här:
Det är en ooootrolig skillnad på att se på bio på dagen eller kolla bio på kvällen.
Ehhh, vid närmare eftertanke så är det inte direkt nån skillnad. Lite mer folk i salongen bara.


The Croods!

En tecknad historia om de första människorna.
Rolig, lite spännande och riktigt bra 3D.

Jag avslutar dagens inlägg med att säga:
Da da da daaaa!

Ni som ser filmen kommer att förstå,
ni som inte ser den får gå och undra :-)


Inga kommentarer: