fredag 22 mars 2013

Heltid - Nej tack, helst inte!

Long time no see!

Phhuu, då var en vecka slut och nästa börjar med en fridag. Yiihaa!
Jag har nog sagt det förut, mina jobbeveckor går från fredag - torsdag så idag är en ny vecka.
Förra veckan har jag jobbat heltid och helt ärligt så räcker det med sådär 25 timmar i veckan. Jag hinner ju inte med vad jag vill när jag jobbar heltid :-)

En uppdatering av veckan som gått kommer här:

Söndag: En liten runda i blåst, regn och snö. Matlagning för veckans middagar. Jobb 15-22.30

Måndag: Jobb 12.30-21. Flygbladsutdelning i två timmar i blåst och snöblandat regn. Två introduktioner, två program och en cirkel klass.



Tisdag: Jobb 12.30-21. Tre introduktioner, ett program och en cirkel och core klass. Idag firar jag 5-månader som anställd på Macdonald Inchyra Hotel & Spa. Helt galet!



Onsdag: Jobb 6-14.30. En introduktion och en aqua aerobic klass. Min första vattengympa klass någonsin. Jag har varit på ett par vattengympa pass för 20 år sedan och ett på Fridas jobb. Så det kändes lite nervöst faktiskt. Men det gick bra och medlemmarna sa att dom var nöjda och jag var lika svettig som efter ett spinnpass :-) Hopp och skutt i 30 graders värme. Härligt!



Torsdag: Kollat lite i möbelaffärerna efter en fotölj med forpall till mig. Men dom finns bara i skinn och jag vill inte ha skinn. Kallt på vintern och varmt på sommaren. Nej tack! Jobb 16-22.30. En introduktion, ett program och två core klasser.


Nåt sånt här kan jag tänka mig, fast i tyg då :-)
Men 5-7 tusen för en stol känns "lite" väl mycket.


Snipp, snapp, snut så var veckan slut!




Inga kommentarer: